Aankomst in San Francisco

6 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Ons bezoek aan New York was 'kort maar krachtig' en inmiddels zijn we aangekomen in San Francisco. Een reisdag met taxi's, ontbijt op de luchthaven en vertraging. We mochten zelfs nog weer uit het toestel voor een 45-60 minuten, wat in ons gezelschap alleen Stefan en Sieme wilden. Als ouders maakt ons dat toch onrustig (wat als het toestel toch ineens vertrekt...), maar ruim een half uur later kwamen ze toch weer keurig aan boord.

De taxi ging hier in San Francisco heel soepel. Binnen een kwartier zaten we er met zijn 6-en in. Wat een andere stad en sfeer dan New York! Er waaide vanavond een frisse zeewind. We hebben een basic, maar schoon hotel, vlakbij Union Square. Nu we nog eens 3 uur tijdsverschil erbij hebben t.o.v. New York (het is hier 9 uur vroeger dan in Nederland), heeft iedereen behoefte aan een rustige avond. Dus na een hapje eten vroeg richting de kamers. Morgen gaan we San Francisco verder ontdekken.