Welkom op onze reisblog USA 2017

28 juli 2017 - De Bilt, Nederland

Op donderdag 3 augustus gaan we weer een nieuw avontuur beginnen. We zijn de 5 mannen Eric, Coen, Stefan, Christian en Sieme en ikzelf, Clara. Dit gekke idee is al lange tijd geleden ontstaan. Ik heb Coen en Sieme ooit beloofd naar New York te gaan in het jaar dat ik 50 word. Eric heeft al een jaar of 20 gespaard voor een reis naar de zonsverduistering in de Verenigde Staten in 2017. Heel kort nadat we elkaar leerden kennen kwam dit al ter sprake... alles valt dus samen in 2017. Na veel gepuzzel en lange voorbereidingen is het dan zo ver. We bezoeken eerst New York, waar we 3 nachten verblijven en vliegen dan door naar San Francisco, waar we ook weer 3 nachten overnachten. Daarna komt de echte uitdaging: we gaan 12 dagen rondreizen met de grootste camper die we konden vinden. We bezoeken nationale parken als Yosemite en Sequoia, de Grand Canyon en uiteraard ontbreekt een bezoekje aan Las Vegas niet. We sluiten af met Yellowstone, waarna we in Douglas (of all places) de zonsverduistering zullen gaan aanschouwen. Hiervoor hebben we een heldere dag besteld... Via deze reisblog is onze reis te volgen en zullen we regelmatig een nieuw verslag posten. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst!

1. Reislogger:
    28 juli 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Randy Sieg:
    Douglas, WY
  3. Clara Gruben:
    28 juli 2017
    Hi Randy, nice to see you here. Douglas, Wyoming it is! It has probably never been so famous as in this year!
  4. Ellen de Groot:
    28 juli 2017
    Nog eventjes en jullie gaan, leuk hoor. Ik ga jullie volgen en veel voorpret gewenst.
  5. Jans:
    28 juli 2017
    Wat spannend, ik zal jullie volgen. Heel veel plezier toegewenst en we zien elkaar op je feestje. Liefs Jans.
  6. Ingrid Beckman:
    29 juli 2017
    Wat gaaf Clara, ga jullie zeker volgen. Alvast een heel fijn avontuur gewenst!
  7. Linda:
    29 juli 2017
    Zo hee Claar, dat zijn wel heel veel mannen hoor. Weet je zeker dat er niet nog een meisje mee moet? ;) Te gek dat je een blog hebt, ik volg!
  8. Connie:
    31 juli 2017